APDA

Actualitat

LOGO APDA
|
2022-03-08

Dia de la dona 2022: Presentació del nou Logotip

Avui Dia Internacional de la Dona Treballadora, des de l’Agència Andorrana de Protecció de Dades (APDA) volem presentar el nou disseny del nostre logotip i aprofitar per reivindicar el paper de la dona en tots els àmbits laborals i especialment en el camp tecnològic.

L’existència de biaixos de gènere porten a que es traslladin certs estereotips també al camp professional: malgrat tradicionalment solen ser els homes que tenen major visibilitat, i més en àmbits tecnològics o en llocs de lideratge, des de l’APDA volem celebrar i potenciar a totes les dones que també lideren i treballen en l’àmbit de la tecnologia.

D’aquesta manera, aprofitem aquesta jornada per presentar la nostra imatge corporativa amb el color de l’any 2022, el «Very peri» que s’afegirà al blau oxford i al gris marronós que ha representat el logo de l’APDA des de l’any 2005. Aquest nou color reflecteix la necessitat de veure les coses i pensar-les d’una forma absolutament diferent, és un color que simbolitza el futur, la innovació i la transformació.

El nostre logotip també es transforma i les lletres APDA es tanquen parcialment dins d’un requadre que representa la protecció, la seguretat, per il·lustrar la nostra tasca i funció principal d’autoritat designada per vetllar pel respecte i la protecció de la privacitat i la intimitat de les persones.

A l’APDA continuem fent feina per modernitzar-nos tant internament com amb la nostra presència a la xarxa, però també per transmetre aquests valors a la societat i eliminar qualsevol biaix que atribueixi determinades característiques a les dones només pel fet de ser dones.

Esperem celebrar aquest dia totes juntes, i treballar per construir un futur amb més presència de dones en tots els àmbits i en més llocs de lideratge.

Feliç dia de la dona!

Agència andorrana de Protecció de Dades

Altres notícies